מידע אודות איתי אילוז

איתי אילוז, מנכ"ל עמותת חבר המנעולנים, אחראי על הקמת בית ספר מעשי להכשרת מנעולנים. בית הספר הראשון שמלמד בשיטת למידה ייחודית. הלימודים בבית הספר נערכים במתכונת למידה מעשית בלבד, התלמיד מגיע אל מוסד הלימודים ולומד מול מדריך צמוד 1X1. התלמיד מבצע את כל מה שלומד במהלך הקורס בעצמו תוך השגחה של המדריך.

תחילת דרכו של איתי אילוז

איתי אילוז התחיל את דרכו כמוכר כרטיסי אשראי ושליח. הוא עבד בשתי עבודות על מנת לפרנס את עצמו בכבוד. במהלך שיחה שניהל עם חברו, סיפר החבר שהתחיל לעבוד כמנעולן ומרוויח סכומים גבוהים בכל חודש.

איתי החל לברר על המקצוע ובדק היכן יוכל ללמוד אותו. הוא נרשם ללימודי מנעולנות וסיים אותם בהצלחה רבה (מצטיין). לאחר סיום הלימודים החל לעבוד במקצוע וצבר לקוחות רבים בשל המקצועיות שלו.

לאחר זמן קצר שעבד כמנעולן, החליט להתפטר משתי עבודותיו מכיוון שהיה יכול להרוויח יותר כסף כמנעולן ובעבודה שבאמת נהנה ממנה. איתי עבד במקצוע מעל ל-10 שנים והרוויח סכומים גבוהים בכל חודש.

הקמת בית ספר למנעולנים

לאחר 11 שנות ניסיון במקצוע, איתי אילוז מנעולן מוסמך החליט שרוצה לעשות שינוי בענף המנעולנות. הוא הבחין בצורה בה מלמדים מנעולנות ולא חיבב את שיטת הלמידה. הוא תמיד טען כי תכנית הלימודים צריכה להיות שונה בתכלית ולכלול למידה מעשית בלבד.

הוא גיבש רעיון והחליט להקים בית ספר למנעולנות שנקרא כיום "חבר המנעולנים". הוא התבסס על הרעיון שבבית הספר שלו התלמידים ילמדו בשיטה מעשית בלבד, כפי שהוא היה רוצה ללמוד בזמנו.

הוא הבין שזו השיטה המקצועית ביותר ללמידת מקצוע שהעבודה בו מתבצעת באמצעות הידיים. איתי אילוז הקים בית ספר למנעולנים בחולון והכשיר את המקום בציוד הכי חדשני ועדכני שקיים בשוק. מגוון דלתות, כספות, צילינדרים ועוד. מאז שהקים את בית הספר למנעולנות, הוכשרו כבר מעל ל-600 תלמידים.

קורס מיגון ואבטחה

בית הספר שהקים איתי אילוז דוגל בשינויים והתחדשויות. איתי הבחין כי קיים תחום נוסף שהשכר עבור עבודה באותו מקצוע, מתגמל מאוד- טכנאי מיגון ואבטחה. לכן החליט לפתוח תחום הכשרה נוסף בבית הספר לשם הכשרת טכנאי מיגון ואבטחה.

הוא בחר את המדריכים המקצועיים ביותר ובעלי הניסיון והידע הרחב ביותר לשם הכשרת תלמידים במרכז ההכשרה שלו.

את הקורס יכולים ללמוד תלמידים שסיימו קורס מנעולן או תלמידים שרוצים ללמוד רק את התחום הזה. העבודה במקצוע מאוד מגוונת ואין לה סוף. הרי בכל עסק/ חנות/ מוסד לימודים קיים צורך ברור בהתקנת מערכות אבטחה כגון: אזעקות, מצלמות, קודנים ועוד.

ישנם תלמידים רבים שמגיעים למרכז ההכשרה ונרשמים מראש לשני הקורסים וכך מרחיבים את תחומי הידע שלהם. בדרך זו, הם מציעים את שני סוגי השירותים ללקוחות שלהם ובכך מרוויחים בהתאם.

הלימודים בקורס טכנאי מיגון ואבטחה נערכים באותה מתכונת לימודים כמו בקורס מנעולנות. לכל תלמיד יש מדריך צמוד ואישי שלו והלימודים מעשיים בלבד, אין למידה תאורטית או למידה בקבוצות.

100 שעות תרגול מעשיות נוספות

כחלק משיטת ההכשרה הייחודית שייסד איתי, החליט להעניק לתלמידים שלו 100 שעות תרגול נוספות ומעשיות. את שעות התרגול התלמיד צריך לקבוע מול המדריך שלו (בדיוק כמו את השיעורים ברגילים במהלך הקורס).

בשעות התרגול התלמיד יכול לתרגל את מה שכבר למד ואינו יודע ב-100%. כך למעשה, כל תלמיד שמסיים את לימודיו כאן, יודע את כל שיטות העבודה ויודע לעבוד בצורה המקצועית ביותר.

 

משרדנו:

כתובת
ההגנה 4 חולון

צור קשר
050-809-0986

שעות פתיחה:
ראשון-חמישי: 8:00-19:00
שישי: 8:00-14:00
שבת: סגור